Usługi serwisowe

ELEKTRONIKA oferuje Państwu usługi polegające na diagnostyce i usuwaniu awarii: komputerów przenośnych, komputerów stacjonarnych, monitorów, drukarek oraz innych urządzeń peryferyjnych. Nie tylko usuwamy awarie, ale przede wszystkim im zapobiegamy poprzez konserwacje, przeglądy sprzętu komputerowego oraz stałą opiekę serwisową. Instalujemy, konfigurujemy oprogramowanie systemowe, komunikacyjne i użytkowe.

Usługi te wykonujemy po dokonaniu przez Państwa zgłoszenia serwisowego. Reagujemy szybko, naprawiamy solidnie, służymy fachową poradą. Wszystko z myślą o tym, aby mogli się Państwo w pełni skoncentrować na prowadzeniu bieżącej działalności firmy.
Naszą ofertę kierujemy do szerokiego grona Klientów, zarówno firm jak i instytucji publicznych. Usługi realizujemy także w oparciu o stałe umowy serwisowe, których warunki każdorazowo dopasowywane są do indywidualnych potrzeb i wymagań Klienta.

ATUTY SERWISU:

  • Szybki czas reakcji i skuteczne naprawy
  • Przystępne ceny, na terenie Krakowa dojazd GRATIS
  • Zapewnienie ciągłości pracy w Państwa firmie
  • Możliwość dostarczenia sprzętu zastępczego na czas naprawy
  • Korzystanie z wiedzy wykwalifikowanych pracowników
  • Konsultacje telefoniczne
  • Obniżenie kosztów obsługi informatycznej w Państwa firmie
  • Dla stałych Klientów RABATY

OGÓLNY ZAKRES USŁUG SERWISOWYCH:

  • Naprawa: komputerów przenośnych, komputerów stacjonarnych, monitorów, drukarek i innych urządzeń peryferyjnych
  • Instalacja i konfiguracja oprogramowania systemowego, komunikacyjnego i użytkowego
  • Przeglądy i konserwacje sprzętu komputerowego
  • Modernizacja i rozbudowa sprzętu komputerowego
  • Możliwość podpisania stałej umowy outsourcingowej na świadczenie usług serwisowych i informatycznych

CZAS REAKCJI SERWISU:

  • Same Business Day (do końca dnia roboczego) - jeśli zgłoszą Państwo awarię do godz. 12.00
  • Next Business Day (do końca następnego dnia roboczego) - dla pozostałych zgłoszeń
  • Usługa ekspresowa - ustalenia indywidualne (telefoniczne)

CZAS NAPRAWY SPRZĘTU:

     Średnio, naprawa realizowana jest w ciągu 2 dni roboczych. W przypadku utrudnionego dostępu do części czas naprawy może ulec wydłużeniu. Istnieje możliwość podstawienia sprzętu zastępczego na czas naprawy umożliwiającego kontynuacje pracy.

ZGŁOSZENIE SPRZĘTU DO SERWISU:

     Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00. Aby zgłosić awarię proszę dzwonić: tel. SERWIS (012) 430 65 86, tel. ogólny (012) 430 66 42, fax (012) 430 64 47, pisać na adres: serwis@elektronika.pc.pl lub wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie.

GWARANCJA JAKOŚCI I SKUTECZNOŚCI:

     Naszym głównym celem jest osiągnięcie pełnej satysfakcji Klienta. Świadcząc usługi wysokiej jakości pragniemy spełnić Państwa potrzeby i oczekiwania. Taka jest nasza Polityka Jakości. Wdrożyliśmy i ciągle doskonalimy System Zarządzania Jakością zgodnie z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2008. Zobacz certyfikat
     Na rynku usług serwisowych działamy już od przeszło 20 lat. Do Państwa dyspozycji oddajemy zespół wykwalifikowanych pracowników gotowych w każdej chwili zająć się Państwa problemem. Zobacz nasze referencje


MIEJSCE WYKONYWANIA USŁUG:

  • on site (w Państwa firmie)
  • carry in (w siedzibie serwisu)

Obszar działania serwisu: Kraków i Małopolska

powrót

Formularz zgłoszenia serwisowego

Nazwa firmy:
Adres:
Imię i Nazwisko:
Telefon:
E-mail:
Opis problemu:
   l     Start   l    Oferta   l    Serwis   l     Nasi Klienci   l    Certyfikaty   l    Kontakt   l    O Nas   l    Poliyka prywatnosci   l   
© 2003 Elektronika Sp. z o.o., Odwiedziny tego serwisu WWW oznaczają zgodę na warunki korzystania. www.grupa26.pl
close

Wazne: Nasza strona www korzysta z plików cookies.

Pozostajac na naszej stronie, wyrazsz zgode na korzystanie z plików cookies. Wiecej o plikach cookies w Polityce prywatnosci